testing

target=”_blank”

Advertisements

Anak-anak dara aku komplen panas…

Hajidah dan Jameelah kepanasan…Jameelah pakai shirred dress, so Hajidah teringin jugak…dia kata kalau pakai baju macam ¬†Jameelah tahan sikit time panas-panas ni…kebetulan mak ada baju yg dah tak minat nak pakai…apalagiii..mak potonglah baju tu buat shirred dress kat Hajidah..20 minit siap pakai terus dan terus bergambar..hehehe..

This slideshow requires JavaScript.

Projek terbaru saya…menjahit baju kanak-kanak

Teruja sungguh dengan projek dan hobi saya yg baru ni..rasa macam siang malam nak menjahit saja..nilah antara hasilnya yg dah siap..

Telekung tempahan Rahila dari Ipoh sudah siap..

Telekung ni saya sertakan sekali dengan kain..kain pun ada getah, jadi senanglah nak dipakai…fabrik ni ada motif bunga timbul…saya lapiskan dengan sehelai kain lagi untuk mengelakkan nampak berbayang tengkuk ketika solat..

 

Siap Dah Corak Daun

target=”_blank”